maandag 3 december 2007

Roodkapje

Ik heb me helemaal uitgeleefd op het roodkapje thema in een set voor Jajeri. Meer dan 70.000 borduursteken zitten hierin verwerkt en bijna 10 meter band.



De rok is een enkellaags Laguna van een dunne babyrib. Alle applicaties zijn op vilt geborduurd, de groene vogel is een velours sticker die erop gestreken is.




Het shirt is een Zoe en dit keer heb ik eraan gedacht om een extra cm. in de hals bij te knippen zodat hij wat mooier zou moeten vallen. Het is slechts de 6e keer dat ik dit patroon maak dus het werd wel tijd om daar eens rekening mee te houden.





De maillot is erbij gekocht en versierd met egeltjes en band.





Ik vind dit echt een geweldig setje en misschien moet Jajeri dit maar aan doen met haar verjaardag. Ze mag uiteraard zelf kiezen. Ze heeft het nog niet gepast, ik ben zelf erg benieuwd naar het resultaat.
Het kan zijn dat je een openen / opslaan melding krijgt wanneer je een foto groot wilt klikken. Dit is een fout van blogger waar ze mee bezig zijn. Hopelijk is het snel opgelost.

2 opmerkingen:

  1. ECHT GEWELDIG!!!! WAT EEN PRACHTIGE SET!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw! Hard gewerkt en het resultaat mag er echt wel zijn! super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette