zaterdag 8 december 2007

Wat een engeltje

Ik heb voor mijn jongste dochter een broek met een engel en vleugels gemaakt. Uiteraard is ze een schat van een kind maar een engeltje is het niet :-).


Het patroon is Xavier, eigenlijk een jongensbroek. Ik heb hem al twee keer voor Romek gemaakt (dat zie je hier en hier) en omdat ik het zo'n mooie broek vind heb ik hem ook voor Jajeri gemaakt. Bij haar valt hij een stuk wijder. Dat is logisch, ik neem voor beide dezelfde maat en die van Romek verleng ik 2 maten.



Voorop een vleugel op vilt (uit de serie Engel auf Erden) en een engel op een wolk (uit de serie Putten). Achterop gouden vleugeltjes.





Bij deze broek komt een lekkere zwierige trui. Hij ligt geknipt klaar, er moeten nog borduurtjes op gemaakt worden maar ik ben erg aan het twijfelen over de kleurcombinaties.

1 opmerking:

  1. Mooi is deze Xavier geworden Josette! Dat gouden borduurtje op de broekonderkant is schitterend erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette