vrijdag 21 december 2007

nieuw setje voor Quinty

Nog snel afgemaakt voor Quinty een paar dagen naar frankrijk gaat. Het shirt en de rok waren al af maar vanavond heb ik er een legging bij gemaakt en de rok en het shirt met hotfix steentjes versierd.


De rok is wederom een Laguna maar dit keer heb ik er een Lisann pas op gezet. En hij valt toch mooi!!! De vorige 2 versies vond ik nogal propperig in de taille en dat heeft deze dus helemaal niet.
Doordat hier maar 1 stof is gebruikt en geen bandje langs de naden zie je minder terug van het patroon. Er loopt wel een sierstiksel langs.



De legging erbij komt ook van het Laguna patroon. Maat 122/128 zit Quinty als gegoten. Nu is het meteen ook een echt warm wintersetje geworden.
De glittertjes zijn erop gelijmd. De steentjes hebben een lijmlaag aan de achterkant die wordt verhit door een klein apparaatje wat je er op houdt. Het ziet er uit als een soort soldeerbout. Hier heb ik kleine en grotere kristalkleurige steentjes gebruikt, enkele blauwe, een zilveren vlinder en rode hartjes.



Het shirt was al af maar het bandje dat ik had meegestreken onder de velours ster zorgde ervoor dat de ster scheurde. Nu heb ik er een tricot ster overheen gemaakt. En ook meteen rijkelijk versierd.



Hierbij ook nog even de achterkant van dit shirt. Ik heb het setje nog niet aan gezien, opa en oma mogen er eerst van gaan genieten.

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig ensemble. Het staat haar geweldig. Een mooi meisje met een artistieke moeder.
    Echt iets voor de kerst hier in Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette