vrijdag 14 december 2007

vervelend klusje

Dat wordt nog even hard doorwerken voor de kleding die ik de meiden a.s. zondag aan wil trekken. Dan vieren we het 'grote mensen feestje' voor Jajeri en komt er familie op bezoek.

Jajeri wil haar bloemen laguna aan maar dan wel met petshop shirt. En dat shirt zit voor geen meter. Na een uitvoerige bestudering (dank je wel Lilian voor je hulp) ben ik er achter gekomen dat de schouderstukken er verkeerd om in zitten. Links zit rechts en omgekeerd.

Daardoor zit de mouwkop te ver naar achter en dat zorgt er weer voor dat het shirt erg draait als Jajeri 'm aan heeft. Er onstaat een enorme tuut in het voorpand onder haar kin.



Dus ben ik gisteravond 3 1/2 uur (!!!) bezig geweest om de mouwen er weer uit te halen. Vanavond ga ik ze er weer inzetten. En dan maar hopen dat het shirt wel mooi zit.

Voor Quinty ligt er een Laguna en Antonia geknipt en gespeld klaar. Hopelijk kan ik die ook nog voor zondag in elkaar zetten. Romek moet het maar even met wat oudere kleding (broek en shirt) doen.

1 opmerking:

  1. gggrrrr, wat een snertwerk...heel dapper dat je daar aan begonnen bent. hopelijk zit hij snel weer in elkaar en naar je zin....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette