maandag 10 december 2007

Post uit duitsland

Jippie, er lag net bij de post een grote enveloppe uit Duitsland, aan de afzender was duidelijk te zien dat hij van Farbenmix afkomstig was. Ik begon meteen te twijfelen aan mezelf want ik kon me niet herinneren dat ik zo recentelijk iets besteld had.

Blijkt er een hele mooi hanger in te zitten met een kaartje van Janina en Sabine met een lieve kerstwens. Helemaal heerlijk om zomaar zoiets leuks te krijgen.



De gedachte dat waarschijnlijk alleen de 'hoofdsponsors' van Farbenmix zoiets krijgen laat ik snel mijn hoofd weer uit fladderen.

Maar dat Farbenmix naast een leuk, goed, inspirerend en motiverend bedrijf ook nog eens een liefdevol en hartelijk bedrijf is maakt dat ik zeker weten nog heel wat jaren klant zal blijven hier.

1 opmerking:

  1. ziet er goed uit de blogsite!! super zeg! (en wat een werk..;-p)
    leuk hoor! Tot snel Mxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette