zaterdag 26 januari 2008

Voorbeeldnaaien voor Farbenmix

Jippie!!!

Ik mag ook een voorbeeld naaien voor Farbenmix. Eind februari komt er een nieuwe borduurserie uit van Sonja en ik heb de patronen al in bezit om er iets leuks mee te maken. Ik vind het helemaal super.

Dat maken van voorbeelden bij alle patronen, ebooks, borduurtjes etc. is één van de dingen die farbenmix zo uniek maken. Door het tonen van alle voorbeelden word je zelf namelijk ook enorm geinspireerd om ermee aan de slag te gaan en er je eigen creativiteit op los te laten.

Ik vind het zelf vaak moeilijk om 'door de stof heen' te kijken naar een patroon. Door het in vele verschillende stoffen en kleuren te zien word het je heel gemakkelijk gemaakt om er datgene van te maken wat bij jou en degene waar je het voor maakt past.



Wat ik gemaakt heb is af maar ik mag het hier nog niet laten zien. Eerst moet het in de shop te zien zijn, dan pas hier.

Maar wel een klein voorproefje (waar je natuurlijk eigenlijk niets aan hebt :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette