maandag 28 januari 2008

Tilda

Al tijden heb ik het boek "Tildas Hus" van Tone Finnanger in huis. Een geweldig boek met heel veel mooie ideeën en patronen voor zelf maak accessoires in huis. Een heerlijk boek om door te bladeren en bij alles te denken "oh dat wil ik maken".


Echter, het boek is in het deens (of is het noors?) en dat belemmert toch wel. En het meeste wordt met de hand gedaan en daar ben ik toch echt te lui voor. Het blijft dus bij doorbladeren en bijna kwijlend alle plaatjes bekijken.

De boeken zijn sinds kort ook vertaald in het duits, nog niet in het nederlands denk ik. Tone Finnanger heeft nog veel meer van dit soort mooie boeken gemaakt. Ik ga ze niet opzoeken op internet want ondanks dat ik er weinig mee doe zijn dit echt "hebbe, hebbe, hebbe" boeken voor mij.

1 opmerking:

  1. Hoi, bij de ariadne at home is nu een boek uitgekomen dat de nederlandse versie van het tilda boek is. Misschien een tip ?? Hier is de link ; http://www.zester.nl/zester/b2c/productdetail/(isQuery=no&xcm=P31&layout=11_107_57_102_101_1&uiarea=1)/.do?productkey=DC23DFE22AE6DCF1A52A00110A5E609A&scenario=bestseller&detailScenario=bestseller&campaign=00121210#
    groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette