donderdag 30 april 2009

Prikbord en leuke post

Ik heb voor mezelf ook een prikbord gemaakt van mijn lievelings stofje. Het bord is rijkelijk versierd want het kan mij niet bont genoeg zijn. Het duurde even voor dit bord af was omdat de auto van de meneer van de zeister fournituren zaak kapot was. En zodoende duurde het wat langer voor het groene bandje in huis was.

Onderop heb ik een glitter motief gestreken en verder heb ik me uitgeleefd op de knoopjes. Links boven zit een button met daaraan 2 houten matrouschka poppetjes.

Gister ben ik heerlijk het centrum in geweest met mijn jongste dochter. Die houdt niet van shoppen maar gister vond ze het toch wel leuk. Allemaal leuke hebbedingetjes voor haar gekocht zoals een bikini met bijpassend hoofd doekje, een haarband, gekleurde stabilo pennen en schoentjes.

Voor mezelf heb ik de Ottobre gekocht en wachtte mij bij thuiskomst heerlijk post van farbenmix en applicatie enzo. Twee enveloppen vol met strijkmotieven en een paar bandjes. Ik kan weer even vooruit :-).

3 opmerkingen:

  1. het prikbord is helemaal super....ik krijg er ook weer zin in er een te maken...
    enne...doe mij ook zulke leuke enveloppen....ziet er geweldig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n leuk prikbord, dat is toch zeker voor op je naaikamer, daar zal ie wel super staan.
    En wat heb je weer veeeeel geld uitgegeven bij Farbenmix zeg! haha. Ik ben altijd veel te gierig voor die strijkmotieven (schaam).
    Groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker vrolijk prikbord is dat, zeg! En ja, die envelopjes zijn gewoon cadeautjes op de deurmat! Heerlijk om te openen en alles te bekijken. Je krijgt gelijk zin om er mee aan de gang te gaan.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette