dinsdag 23 oktober 2007

Chocolade cake in 10 minuten

Ja, goed nieuws voor alle chocolade taart addicts: ik heb nu een recept voor een chocolade cake die in 10 minuten klaar is. En hij is zaaaaaalig.

Ik kon helaas niet zo'n gezellige taart vorm vinden maar wat maakt het uit, zo heel erg lang kun je toch niet van het uiterlijk van een taart genieten.

Kijk voor het recept in de weblog van Tante Hilde (Thanx Hildje).





En nu ga ik rennen anders is de cake op voor ik er zelf nog een behoorlijk stuk van opgegeten heb.

1 opmerking:

  1. hihihi, kijk ze genieten! Lekker he? Ik heb jammer genoeg geen tips om ingrediënten in huis te houden...ik doe het zo: ik koop gewoon een ontzettende hoeveelheid chocolade (en dus blijft er altijd wel wat over om een cake te bakken.). Tja, das misschien geen tip...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette