woensdag 17 oktober 2007

Jongens Zoe

Vandaag heeft Romek weer een Zoe aan, mooi patroon voor hem, lekker aansluitend. Ik merk wel dat de shirts goed uitgerekt worden tijdens het aan- en uittrekken dus ik zal regelmatig de naden moeten controleren. Jajeri draagt hier Zuma. Die heb ik vorig jaar voor Quinty gemaakt. Ze wilde ook graag op de foto (en gaat dan meteen staan klieren natuurlijk).



Zo'n shirt is eigenlijk zo klaar maar tricot en ik zijn gewoon nog geen goede combi. Het in elkaar zetten gaat prima maar het doorstikken is een ramp. Het gaat altijd zo ontzettend bobbelen allemaal en mijn ervaring is dat dat niet verdwijnt na het dragen en wassen.


Zelfs met de stikkende zigzag (eigenlijk zelfs juist) wordt een naad ongeveer 2 keer zo lang na het doorstikken. En dat terwijl mijn machine spanning, druk etc zelf moet instellen.



Voorop het shirt zit een velours doodshoofd, dat is erop gestreken. Op de mouwen zitten 2 sterren van velours.




Het resultaat is leuk, gewoon niet van te dichtbij bekijken.

1 opmerking:

  1. Leuk shirt van Romek. Die witte mouwen zitten er gewoon aan vast lijkt het wel. Vroeger droeg je een shirt over een shirt, dat effect heeft dit ook maar is maar één shirt dus. Jajeri ook heel feestelijk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette