maandag 8 oktober 2007

Vervolg werkkamer en foto's bekijken ...

Mijn werkkamer is bijna klaar. Ik wacht nog even met foto's plaatsen totdat hij ook echt helemaal is ingericht. We moeten nog lampen kopen dus het kan zeker nog een week duren.

Ik ben helemaal gelukkig met mijn 'nieuwe' kamer. Vrolijk en lekker druk, helemaal mijn smaak. De groene strepen op het schuine dak zijn inmiddels verwijderd, dat was toch niet zo mooi. Ik had het met verschillende kleuren moeten doen denk ik. Nu ga ik op zoek naar een mooie muursticker, lijkt me een stuk makkelijker.

Foto's bekijken.
Alle foto's in mijn blog worden klein weergegeven in de tekst. Maar wanneer je erop klikt wordt ie een stuk groter zodat je de details ook beter kunt zien. Gebruik na het zien van een grote foto de 'back' knop van je internet programma om weer naar de tekst terug te keren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette