maandag 1 oktober 2007

tas en strepen

Eindelijk weer een tasje afgemaakt. Was ook wel tijd hoor vond ik. Er worden veel te weinig projecten afgesloten hier. Gelukkig doe ik nog wel andere leuke dingen en zit ik niet de hele dag stil.

Gister heb ik bijvoorbeeld met mijn 8 jarige dochter in het Vondelpark in Amsterdam geskeelerd. Ik weet niet wie het leuker vond, Quinty of ik. We hebben beiden genoten van het weer en het feit dat we heerlijk kletsend en 'stoer' skeelerend door het park gingen. Het moest ook wel goed gaan, we hadden nl. eerst heerlijk gebrunched met American Pancakes gebakken door mijn oudste broer (dit concept is ons zo goed bevallen dat we nog een keer komen hoor!!).

Eenmaal thuis wilde ik me lekker op de bank nestelen met een tijdschrift en een dekentje maar Patrick heeft me gelukkig gemotiveerd om nog even verder te gaan met de werkkamer. De muren zijn nu gedeeltelijk afgeplakt zodat we strepen kunnen gaan schilderen. Wat je nu ziet is dus allemaal afplaktape, uiteraard hadden we net te kort dus moet ik eerst tape bij gaan halen voor we verder kunnen.
De kleine muur is ook al afgeplakt maar dat is minder goed te zien omdat het een lichte kleur tape is.



Gisteravond heb ik dan eindelijk weer eens achter de naaimachine gezeten en dit tasje afgemaakt. Deze is voor Jajeri. Hetzelfde door Quinty bedachte model als het 1e petshop tasje dat ik gemaakt heb. Het 2e tasje volgt spoedig, dan nog de tas met gouden versiering voor mezelf en daarna heb ik even geen zin meer in tasjes.


De binnenkant van de tas is ook mooi afgewerkt en voorzien van een 'gemaakt door Josette' label op een stukje vilt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette