vrijdag 12 oktober 2007

In voorbereiding

Ik ben mezelf behoorlijk aan het tegenwerken. Het klussen aan de werkkamer ligt stil maar het is nog niet af. Romek slaapt nu ineens op de werkkamer, ik heb een broek voor Romek geknipt waar nu op geborduurd moet worden maar dan moet ik eerst een floppy maken en daarvoor moet de PC in de werkkamer aangesloten zijn. Ik ben 2 tricot shirts voor bij de broek aan het maken maar kan mijn jersey naalden niet meer vinden ....

Zucht, dat schiet dus niet op. En buiten dit alles hebben we het ook druk met oudergesprekken, bezoekjes, sociale contacten, school, winkelen, huishouden (ok, dit laatste maar een klein beetje, 'wink').




Dan ga ik maar een Kati voor Quinty maken van een wat oudere maar super mooie stretch stof. Ik heb hem al een keer gemaakt, ga niet borduren maar bandjes erop zetten en wat velours opstrijk motieven dus hij moet zo klaar zijn. Hopelijk ben ik daarna weer zo gemotiveerd dat de rest ook snel af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette