donderdag 27 oktober 2011

Clementine met zakken dit keer

Twee maanden geleden kreeg ik van iemand van het Crafty Swap Forum een geweldig lapje toegezonden. In combinatie met een rood/roze streepjes tricot die al jaren in de kast ligt heb ik er wederom een Clementine van gemaakt. Dit patroon staat mijn beide dochters zo enorm goed.
Dit keer heb ik wel zakken in het voorpand gemaakt. Het middenpand is dus van dubbele stof, hier een effen oranje die ik eigenlijk al bij de stoffen had gelegd waar de kinderen wel mee kunnen spelen maar die qua kleur hier goed bij staat en ook bij de dino stof die ik op de clubdag kocht. Weer uit de bak van de kinderen gehaald dus en in mijn eigen voorraad gestopt.

De borduurtjes die ik hiervoor gebruikt heb is een hele oude serie die Frida heet. Ook de beide bloemen komen uit deze serie.

Het is een maat 146/152 bovenaan in de breedte en verder heb ik maat 134/140 genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette