woensdag 19 oktober 2011

Stoffenspektakel Barneveld

Vanmorgen ben ik weer eens naar het stoffenspektakel in Barneveld geweest. Al jaren ga ik niet meer omdat ik altijd met tassen vol thuis kom terwijl ik eigenlijk niks nodig heb. Uiteindelijk gebruik ik de meeste van die stoffen wel een keer en is het heerlijk om een voorraad te hebben maar sommige stoffen zijn nu echt te oud of te kinderachtig en dan is het toch zonde.

Vandaag heb ik dus vooral heerlijk rondgekeken en overal aan gevoeld samen met Lilian. En ik heb maar 3 lappen stof en 1 patroon gekocht. Heel netjes dus.
Twee lappen met strepen die voor Romek zijn. Ik weet nog niet welk patroon ik hiervoor ga gebruiken, ik heb wel iets in mijn hoofd. Namelijk een gekochte trui van vorig jaar die hem zo goed staat. Eens op zoek in mijn voorraad, er moet in ieder geval een capuchon op zitten.

De andere lap is voor een shirt voor mezelf. Het is een vrij donkere stof met rood/oranje achtige spikkels erop. En vleugen flockfolie (of zoiets). Ook hiervoor moet ik nog een patroon zoeken. Liefst iets met een knoop in het bovenstuk of een watervalhals.

Het patroon ga ik gebruiken voor een lap babyrib die ik op de clubdag kocht. Dezelfde stof als van mijn jas maar een andere kleurvariant. Die wordt voor Jajeri.

Waar zal ik eens mee gaan beginnen :-).

2 opmerkingen:

  1. Ienemienemutten???

    Je hebt je keurig gedragen hoor... geen overvolle tassen of ontplofte achterbak... heb ik een keer gehad, waren alle tasjes van links naar rechts door de kofferbak geschoven, en een héleboel lapjes lagen los!!! Gelukkig regende het niet, en konden Kirsten en ik het bij thuiskomst netjes in de tasjes parkeren... anders leek het helemaal erg...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten toch zo'n dagje. En inderdaad netjes, drie stuks maar (maar wel hele mooie!).

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette