maandag 10 oktober 2011

Stand van zaken

... de jas is nog steeds niet af, het duurt langer dan ik had gewild. Als ik hem zo op de pop zie hangen vind ik hem wel erg leuk worden.
De binnen- en buitenjas zitten nu met grote steken aan elkaar om te zien hoe de lengte is en hoe de binnenjas zit tov de buitenjas. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de onderkant zal zomen. Het liefst zet ik de buitenstof aan de voering vast maar ik ben bang dat dit toch een keer gaat trekken. Morgen ga ik het er eens uitgebreid met Willie en Lilian over hebben.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem supermooi worden. Geweldige stof!
    Ik heb deze ook geknipt liggen in donkergroene gekookte wol en een geruite voering. Maar ik heb gewoon geen zin om hem in elkaar te zetten, hahaha. En toen ik hem knipte was het ineens zo warm weer.

    Veel plezier vandaag!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plaatje,nu al!Ben benieuwd naar het eindresultaat.Het wel of niet vastzetten van de binnenkant(onderaan) is bij mij ook altijd een lastig puntje...nou ja gooi het in de groep zou ik zo zeggen,bakkie koffie erbij en je komt er vast uit!doeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette