zondag 4 december 2011

Het sinterklaasfeest

Vanmiddag was het zover. Om half 5 kwam sinterklaas op bezoek bij mijn ouders. Wij zijn echte sinterklaas feest vierders met veel surprises, gedichten, kado's en lekkers.

De 5 kleinkinderen mochten bij Sinterklaas op schoot komen zitten, mijn meiden hebben een dansje/liedje gedaan en daarna zijn we rustig alles uit gaan pakken.
Een figuur uit het computerspel Minecraft (door mij gemaakt voor Romek), een poster met gedicht en foto's voor onze hond (gemaakt door Quinty) en een vis voor de katten van mijn ouders (gemaakt door Romek met een gedicht gemaakt door Quinty).
Daaronder een stal met paard en voerbak gemaakt door Patrick voor Jajeri en oorbellen gemaakt door Jajeri voor mij.

Op deze foto een look-a-like van de kat van mijn ouders gemaakt door Quinty voor mijn moeder, de manege gemaakt door mijn moeder voor Jajeri, een mp-3 speler gemaakt door Jajeri voor school.
En daaronder een sieradendoos gemaakt door Romek voor school en een make-up doos gemaakt door mijn schoonzus voor Quinty.
En dan nog staat lang niet alles op de foto. Romek kreeg een telefoon en maakte er zelf ook 1.

Op de bovenste foto dragen mijn neefjes een nieuw shirt dat ik voor ze gemaakt heb. Romek draagt een shirt van hetzelfde patroon. Allemaal Xater van Farbenmix. Later nog wat meer uitgebreide foto's van de shirts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette